Strony

19 czerwca 2012

Avon, Glossy Delight Lip Juice

Uwielbiam błyszczyki! Co nie do końca jest dobre dla mojego portfela, ciężkie dni przechodzi, gdy na trafię na promocje. Ostatnio w moje łapki trafił Glossy Delight cudownie pachnący sokiem brzoskwiniowym. Powąchałam kartkę w katalogu i już chciałam go mieć :) Kiedy do mnie dotarł, szybko odkręciłam nakrętkę tubki i powąchałam - tak to był zapach mojego ulubionego soku. Nałożyłam sobie trochę na usta i.. tragedia! Klei się, mam wrażenie, że nałożyłam go dużo za dużo. Wytarłam usta i z dozowałam naprawdę małą ilość - niestety efekt ten sam :/ A szkoda, bo pachnie zabójczo. Błyszczyk ma jednak swoje plusy, smakuje delikatnie brzoskwiniowo, gdy go "zjadam". Dobrze nawilża usta. Kolor, który ja mam (Succulent Peach) nie zawiera drobinek brokatu, daje efekt naturalnie wilgotnych ust - jak go się już "zje" odpowiednią ilość ;) Ma też dużą pojemność (15 ml). Ja nie przepadam za lepiącymi się błyszczykami, więc ląduje w kosmetyczce "może komuś bardziej się spodoba".

Cena: 9,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.