Strony

14 czerwca 2012

The Berkeley Square, Fig & Cherry Lip Balm



Cena: 14,90 zł
Pojemność: 15 g

Składniki:


Od producenta:
Nawilżających i ochronnych balsam do ust zawierający naturalny wosk pszczeli i odżywcze właściwości olejku ze słodkich migdałów. Receptura inspirowana latami 20 - tymi.

Moja opinia:
Skusił mnie zapach figi i wiśni oraz ładne i zgrabne pudełko. Ponieważ moje usta często są spierzchnięte i popękane muszę stosować balsamy nawilżające. Wcześniej używałam "miodku" z Oriflame w wersji waniliowej, ale tworzył on lepiącą się powłokę na moich ustach. Fig &Cherry jest delikatniejszy, od razu po nałożeniu czuję, że moje usta są nawilżone. Ale cuda to on robi nałożony na noc, rano budzę się z miękkimi, nawilżonymi wargami. Przy systematycznym używaniu zniwelował pęknięcia i suche skórki. Do tego jest bardzo wydajny, używam go od stycznia, a zużyłam go może w 1/4. Nie lubię nakładać balsamów palcami, co trochę na początku mnie od niego odstraszało, ale okazało się, że ma bardzo lekką formułę i szybko się wchłania, więc nie ma potrzeby mycia rąk po każdym użyciu, co dla mnie jest ogromnym plusem.
Czy kupiłabym go następnym razem? Tak, chyba, że znajdę balsam o podobnych właściwościach w sztyfcie/pędzelku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.