Strony

14 czerwca 2012

Kolastyna, Refresh Peeling do twarzy z mikroganulkami złuszczającymi



Cena: ok. 10 zł
Pojemność: 75 ml

Składniki:


Od producenta:
Peeling usuwa zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka, odblokowuje pory i niweluje nadmiar sebum, pozostawiając gładki i świeży naskórek. Do cery normalnej i mieszanej.

Moja opinia:
Peeling ma przyjemny, lekko perfumowany zapach, który bardzo mi odpowiada. Ma konsystencje tłustego kremu z niewielkimi granulkami. Mam cerę mieszaną z bardzo wrażliwymi policzkami, wszystkie peelingi, które do tej pory używałam podrażniały moją skórę na policzkach. Jakież było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że Refresh tego nie robi. Skóra po umyciu nim jest oczyszczona, martwe skórki znad nosa zniknęły. Nie mam też uczucia ściągniętej skóry, towarzyszy mi uczucie oczyszczonej i nawilżonej skóry.
Czy kupiłabym go następnym razem? Póki co jest to najlepszy peeling jaki miałam i jeśli nie znajdę nic lepszego, na pewno do niego wrócę.


To moja pierwsza recenzja, jeśli macie jakieś uwagi, uważacie, że powinnam coś dodać lub zmienić - piszcie śmiało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.