Strony

13 czerwca 2012

ShinyBox

Zacznę może od dzisiejszej miłej niespodzianki, jaką okazało się pudełko ShinyBox przyniesione przez kuriera :)
Szczerze mówiąc nie wierzyłam, że w ogóle dojdzie. Zanim się zarejestrowałam na ich stronie, czytałam kilkanaście razy regulamin, czy aby na pewno nie ma jakiś kruczków. Po przeanalizowaniu regulaminu doszłam do wniosku, że wszystko jest wporządku i za nic nie będę musiała płacić. Jedynym sposobem na zdobycie ShinyBoxa jest kolekcjonowanie punktów (zwanych dalej gwiazdkami) i wymienianie ich na pudełka z kosmetykami. Za wypełnienie Profilu Shiny otrzymujemy 20 gwiazdek, za każdą osobę, która zarejestruje się przez nasz link polecający kolejne 5 gwiazdek. Gdy uzbieramy 100 gwiazdek możemy wymienić je na pudełko z mini produktami kosmetycznymi. Jakież było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że w moim pudełku są aż trzy produkty pełnowymiarowe. Z pewnością zamieszczę w niedługim czasie recenzje wszystkich kosmetyków, a teraz przedstawiam Wam mojego ShinyBoxa.

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.