Strony

15 lipca 2012

Cien, Odżywka z prowitaminą Repair&Care

Nie bardzo ufam kosmetykom z dyskontów. Szampony i mydła w płynie z Biedronki bardzo mnie rozczarowały. Spotkałam się z miłym zaskoczeniem, gdy nabyłam kremowe mydło w płynie Oliwka i Lilia wodna marki Cien w Lidlu. Mydło dobrze czyści skórę, ładnie pachnie i całkiem dobrze się pieni, jedyny minus, który mi przeszkadza, to brak nawilżenia skóry po zastosowaniu. Nie zrażona tym małym defektem, sięgnęłam ostatnio po odżywkę z Lidlowej półki. Miałam do wyboru o około 3 zł droższą odżywkę z Pantene lub Cien, stwierdziłam, że wypróbuję produkt z dyskontu.


Mam manie wąchania produktów kosmetycznych przed zakupem. Jeśli nos nie pokocha, to żadne fajerwerki nie zmuszą mnie do zakupu śmierdziela ;D Byłam mile zaskoczona przyjemnym zapachem wydobywającym się z biało-różowej butelki. Nie jest to zbyt nachalny, duszący zapach, raczej coś delikatnie owocowego, może kwiatowego. Fakt nie potrafię uściślić czym pachnie, ale pachnie przyjemnie.

Sama odżywka prezentuje się dobrze, nie jest za gęsta, ani zbyt lejąca. Ma kolor mlecznobiały. Po nałożeniu nie zostawia śliskiego filmu na rękach, jak na przykład maska z Gliss Kur'a, która doprowadzała mnie do szału, bo nawet nie mogłam odkręcić kurka z wodą, aby spłukać pozostałości na dłoniach.

Ponieważ mam włosy zniszczone wieloletnimi eksperymentami - przyciemnianie, rozjaśnianie, trwała, potrzebuję odżywki (i nie tylko), która sprawi, że moje włosy będą błyszczące, nawilżone i będą dawały się rozczesać bez konieczności wycinania szczotki, bądź kołtunów wielkości pięciozłotówki.
Nałożyłam ów specyfik na włosy, pozostawiając go na 2 minuty, aby miał choć chwilę na przeniknięcie w głąb włosów. Spłukałam, wytarłam czuprynę i czekałam na fajerwerki. Wow, zadziało! Włosy stały się mniej szorstkie w dotyku, błyszczące i bardziej nawilżone. Potrzebują jeszcze trochę czasu by doszły do siebie, ale ta odżywka na pewno im pomoże, a nie zaszkodzi. Już myślę o nabyciu szamponu z tej samej serii, ciekawe czy jest tak samo dobry jak odżywka.

Miałyście już styczność z odżywkami Cien? Co o nich sądzicie?

Cena: 5,99 zł/300 ml

5 komentarzy:

  1. ja tak srednio lubie te odzywke ale za cene na roszczesanie moich wlosow jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy też potrzebują regeneracji ;) jak u ciebie się sprawdziło też pewnie wypróbuje zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  3. stosuję i odżywkę i szampony - jak dla mnie rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę odżywkę i stosuję od lat, jest najlepsza ze wszystkich, które miałam, a próbowałam i te sklepowe i drogeryjne, a nawet różne firmy balea i alverde.... Ta je przebija. Moja mama (chociaż nie ma zniszczonych włosów, ja trochę tak) też uważa, że ta odżywka przebija wszystko. i jest a dodatek bardzo wydajna.
    Polecam nałożyć ją na całą noc na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo ją lubie :) jutro jade po kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.