Strony

4 lipca 2012

Lakiery Marionnaud Nail Colour #29 Lime Tonic & Sensique Nature Code #271 Cherry Blossom



Będąc w Marionnaud trafiłam na promocję lakierów Nail Colour, były przecenione o -50%. A że szukałam ostatnio soczystej zieleni, jakaż była moja radość, gdy udało mi się trafić na lakier z kolekcji limitowanej Colour Cockatil w kolorze Lime Tonic.
Lakier ma w sobie drobinki brokatu, które widać dopiero pod światło. Chciałam w prawdzie bez drobinek, ale nie rzucają się tak w oczy.
Szeroki pędzelek ułatwia aplikację. Musiałam nałożyć 2 warstwy, żeby uzyskać całkowite pokrycie, co jak dla mnie jest na minus.



Na palcu serdecznym mam lakier z Natury, rzadko tam bywam, więc jak już jestem, to kupuję sobie kilka rzeczy. Między innymi padło na lakier Cherry Blossom z Sensique w kolorze dziecięcego różu - zachciało mi się pasteli, w subtelnym, dziewczęcym kolorze.
Drobinki w lakierze są mniej widoczne, niż w Lime Tonic - trzeba się przyjrzeć pod światło, żeby je zobaczyć. W ogóle, zauważyłam je dopiero, gdy malowałam drugi raz paznokcie, tym razem przy sztucznym świetle.
Pędzelek klasyczny, wąski, nie lubię takich za bardzo, bo muszę się mocno na machać, zanim pomaluję nim paznokieć.
Kolor ładny, dobrze kryje, niestety muszę nakładać 2 warstwy, bo przy jednej zostają brzydkie smugi.

Jeśli chodzi o trwałość, to oba lakiery wytrzymały 5 dni, ale po 2 zaczęły ścierać się przy końcach paznokci (winię za to ręczne mycie naczyń). Jako bazy użyłam Preparat utwardzający 3 w 1 KillyS.
Ogólnie rozważam zakup innych kolorów zarówno z Sensique, jak i Marionnaud (jak będzie w promocji).

Cena Lime Tonic: 18 zł (ja kupiłam w promocji za 9 zł)
Cena Cherry Blossom: 4,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.