Strony

5 lipca 2012

L'Biotica, Regenerujący krem do rzęs

Moje rzęsy są rzadkie, krótkie i niezbyt grube, postanowiłam coś z tym zrobić. Nadarzyła się ostatnio okazja, ponieważ w Super-Pharm była promocja na krem do rzęs L'Biotica i postanowiłam się skusić. Czytałam różne opinie, niektóre z Was bardzo zachwalają ten produkt, innym natomiast się nie przysłużył. Teraz pora, aby ja przetestowała ten krem.


Producent zaleca używać go minimum 30 dni. Stosuję go od 5 dni, za 25 pokażę pierwsze efekty.
Mam bardzo wrażliwe oczy, z początku bałam się go nakładać na linii rzęs z obawy, że podrażni spojówki. Na szczęście zapewnienia producenta się sprawdziły, bo krem nie drażni.


Składniki są całkowicie naturalne, zostały tak skomponowane by odżywiać i odbudowywać rzęsy. W kremie tym znajdziemy: olejek rycynowy, parafinę, wyciąg z palmy sabalowej, olejek z orzechów makadamia, olejek jojoba, pentanol.
Krem jest tłusty, bezzapachowy i przeźroczysty. Nakładam go za pomocą palca, wcześniej wyciskając niewielką ilość na powiece przy linii rzęs. Wsmarowuję go zarówno na górnej powiece, jak i na dolnej. Kładę się z nim spać, a po przebudzeniu nie ma po nim śladu.


Mam nadzieję, że pomoże :) Przekonam się za kilka tygodni, wtedy też podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami.

Cena: 12 zł, za 2 opakowania po 10 ml


1 komentarz:

  1. U mnie ten krem się sprawdził. Rzęsy stały się mocniejsze, przyciemniały i trochę urosły. Używam wciąż jednego opakowania od listopada tamtego roku i nie może się skończyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.