Strony

10 lipca 2012

Pierre Rene, Top Flex Longlasting #200

To mój pierwszy lakier Pierre Rene, szukałam jakiegoś pomarańczu bez drobinek i znalazłam :)


Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z tego lakieru. Łatwo się go nakłada, ma szeroki pędzelek, jak dla mnie to wielki plus. Nie smuży, jest gęsty i szybko wysycha.


Dobrze kryje, już przy jednej warstwie możemy pokryć całą płytkę. Nosiłam go z bazą przez 3 dni bez żadnych odprysków. Kolor jest głęboki, czysty, bez shimmeru, dobrze komponuje się z topami brokatowymi (zapomniałam zrobić zdjęcie, a miałam ozdóbki na serdecznym i kciuku).


Cena jak za taki lakier bardzo przystępna. Z pewnością wypróbuję inne kolory tej firmy.

Cena: 9,99 zł/11 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.