Strony

25 lipca 2012

Pytanie do Was + informacja dodatkowa do rozdania :)

Ostatnio mam urwanie głowy i nie mam kiedy większego postu napisać. Został mi miesiąc do ślubu i zaczyna się załatwianie wszystkiego do końca. Przychodzę dziś do Was z szybkim pytaniem.
Co chciałybyście zobaczyć na moim blogu w najbliższym czasie?
Do wyboru:
1. Mój miesiąc do ślubu, czyli jakie kosmetyki towarzyszą mi w upiększaniu się przed ślubem ;)
2. Moja kolekcja lakierów do paznokci
3. Moje ostanie zakupy.
Możecie napisać w jakiej kolejności chciałybyście się zapoznać z wątkami. Dziś wybywam do przyjaciół na cały dzień, ale jutro coś na pewno większego skrobnę. Czekam na Wasze odpowiedzi.


Postanowiłam także przyznać dodatkową nagrodę-niespodziankę w moim rozdaniu, już teraz czytając Wasze odpowiedzi wiem, że będę miała trudny wybór.

Słonecznego dnia Wam życzę :)

2 komentarze:

  1. Wszystkie tematy mnie interesują, ale najbardziej ciekawi mnie nr 1, czyli Twoja przedślubna pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem jak najbardziej za punktem 1 :) To zawsze przydatne porady dla innych przyszłych panien młodych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.