Strony

21 lipca 2012

WAŻNE: Zmiana zasad mojego rozdania

Dzięki postowi zamieszczonym na blogu Sylwusii dotarłam do BARDZO ważnej informacji o zmianie zasad dot. ogłaszania konkursów na blogach, więcej informacji tutaj.

Organizując konkurs na blogu, można narazić się na 12 mln kary!

Osoby, które wzięły już udział zostaną poinformowane mailowo o zmianie zasad i jeśli będą chciały, mogą nadal uczestniczyć w konkursie.

Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Jaki zestaw kosmetyków zabrałabyś na wakacje do ciepłych krajów?

Przepraszam za moją niewiedzę, mam nadzieję, że mi wybaczycie.

2 komentarze:

  1. cieszę się, że w jakiś sposób pomogłam,ale chyba nie trzeba się tym za bardzo przejmować:) chociaż ja wolę dmuchać na zimne, stąd taka zmiana

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mówisz, lepiej dmuchać na zimne, niż się sparzyć. Myślę, że im więcej blogerów będzie tego świadome, tym mniejsza szansa, że ktoś "wpadnie" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.