Strony

12 lipca 2012

Zestaw Eveline Cosmetics - mascara Volumix Fiberlast, kredka Eye Max Precision i płyn micelarny Magia Orchidei

Byłam wczoraj w Biedronce i wpadł mi w ręce zestaw Eveline z płynem micelarnym, a ponieważ byłam w potrzebie ów płynu, to nabyłam. W zestawie znalazła się również automatyczna kredka z gąbką w kolorze czarnym oraz tusz do rzęs, który jak głosi informacja na pudełku, podkręca i maksymalnie wydłuża rzęsy.


Całość zapakowana w gustowny kartonik.

Oczywiście zdążyłam już wypróbować płyn i tusz.

Do tej pory używałam płynu micelarnego z serii Ulga, firmy Ziaja i byłam z niego zadowolona, bo nie podrażniał moich oczu, aż tak bardzo jak dwufazowy płyn tej marki. Dlatego byłam zdziwiona, gdy wypróbowałam wczoraj Magię Orchidei i nie podrażnił moich bardzo wrażliwych oczu. Do tego wystarczył jeden wacik, aby zmyć cały makijaż.


W zestawie znalazło się opakowanie 100 ml, ale wyszukałam w google, że pełnowymiarowy produkt ma 200 ml i kosztuje około 10 zł, więc nie jest najgorzej.

Muszę też coś powiedzieć o tuszu Volumix Fiberlast, który ma wydłużyć i podkręcić rzęsy. Uważam, że spełnia swoje zadanie, ładnie wydłuża i podkręca rzęsy. Trochę skleja, ale da się rozczesać. Ma wygodną, silikonową szczoteczkę, którą dobrze nakłada się tusz. Niestety nie radzi sobie z moimi krótkimi, dolnymi rzęsami - zostaje mi tylko pędzelek do malowania kresek eyelinerem.

Same oceńcie efekt po pomalowaniu nim rzęs.

Na koniec kredka automatyczna z gąbką Eye Max Precision. Ogólnie powinnam jeszcze napisać, że były do wyboru dwa zestawy z czarną kredką i tuszem, albo brązową kredką i fluidem.
Nie próbowałam jeszcze, ale wyczytałam, że kredką dobrze robi się smoky eyes. Kredka jest miękka, dobrze maluje się nią kreski (na ręce póki co sprawdzone), ale niestety za pierwszym pociągnięciem nie ma wyraźnego koloru, trzeba kilka razy pociągnąć w tym samym miejscu, żeby uzyskać wyraźny efekt. Kredka jest matowa.




Jeśli jesteście zainteresowane tym zestawem, to musicie udać się do Biedronki ;) Miałyście styczność z tymi produktami? Co o nich sądzicie?

Cena za zestaw: 24,99 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.