Strony

7 lipca 2012

Ziaja, Masło Kakaowe, Kremowe mydło pod prysznic

Bardzo lubię kosmetyki firmy Ziaja. Są tanie, w dużych opakowaniach, a do tego bardzo wydajne (w większości przypadków). Miałam okazję wypróbować już oliwkowe i pomarańczowe mydło pod prysznic, ostatnio zdecydowałam się na masło kakaowe. Kremy o tym zapachu bardzo mi się podobają i mają dobre właściwości pielęgnacyjne.


Producent zachęca opisem na opakowaniu:
"Delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę. Wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek. Intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody. Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego. Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień. Nie narusza naturalnego pH.
Składniki aktywne:
- masło kakaowe - zapewnia wysoką biozgodność ze skórą, działa natłuszczająco, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka
- D-panthenol - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia"

Moja przesuszona skóra, szczególnie w czasie gorących dni potrzebuje odpowiedniego nawilżenia, dlatego skusiłam się na to mydło.
Mydło ma przyjemny zapach, jak sama nazwa wskazuje - pachnie masłem kakaowym :) Niestety tuż po nałożeniu traci tą intensywność z butelki i tylko trochę pachnie. Po kremach z tej samej serii skóra dłużej zatrzymywała zapach. To samo było przy mydle oliwkowym i pomarańczowym. Trochę się rozczarowałam.
Jeśli chodzi o konsystencje, to jest ona dość wodnista. Jak dla mnie za bardzo. Tu znów porównam do kremowego mydła z serii pomarańczowej, które było bardziej gęste.


Na wszystko da się przymknąć oko, bo w końcu zależy mi na efekcie, czyli natłuszczonej i zmiękczonej skórze. I tu spotkał mnie zawód. Mydło wprawdzie sprawia, że skóra jest przyjemniejsza w dotyku, ale nie natłuszcza, a szkoda.
Mimo przystępnej ceny i dużego opakowania, a także renomy kosmetyków Ziaja, zawiodłam się akurat tym mydłem. Może następnym razem spróbuję, któregoś z serii Blubel?

Cena: 6,99z zł/500 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.