Strony

2 sierpnia 2012

Biedronkowe zdobycze

Jak wiele Was wie, od wczoraj w Biedronce do kupienie są kosmetyki w fajnych cenach, m.in. takich marek jak AA, Bell, Bielenda, Garnier, Nivea oraz marek biedronkowych. Oczywiście nie mogłam sobie odpuścić i nabyłam kilka rzeczy.


Mój budżet jest obecnie mocno zmniejszony, ze względu na przedślubne wydatki, ale odżywka do włosów się skończyła - trzeba było kupić; maseczki były tanie, wszak 2 zł za 2 szt ;) chusteczki odświeżające, zawsze się latem przydają, szczególnie w takie upały, lakieru byłam ciekawa, tak samo jak tuszu. Hmm, chyba produkty z Bell najbardziej mnie rozczarowały, ale o nich może innym razem, jakąś recenzję wrzucę.

Dziewczyny, prosiły mnie w komentarzach o notki na temat, niektórych lakierów. Będą jutro, jak będę mogła zrobić zdjęcia w świetle dziennym, bo w sztucznym nie lubię robić.

Macie jakieś kosmetyki, które można dostać teraz w Biedronce? Co o nich myślicie?

1 komentarz:

  1. wow super zdobycze ja też byłam w biedronce :) zapraszam do mnie na sprawdzenie co kupiłam w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.