Strony

27 sierpnia 2012

Isana, Olejek pod prysznic - Melon i gruszka

W końcu zrobiłam zdjęcia i muszę Wam przedstawić moją ostatnią zdobycz. Rossmanowski olejek pod prysznic o cudownym zapachu melona i gruszki.




Kiedyś już pisałam, że jeśli mogę, to wącham kosmetyk przed zakupem. Niestety jeśli coś nie podchodzi mojemu nosowi, to nawet, gdyby miało fajerwerkami strzelać, to nie sięgnę po to. Poszukiwałam jakiegoś świeżego zapachu na te gorące dni. Dlatego, gdy dostrzegłam ten żel na półce, chwyciłam, powąchałam i zakochałam się!


Miałam okazję użyć go już kilka razy. Znalazłam w nim same zalety!
Bardzo ładnie pachnie melonem i gruszką, zdziwiło mnie, że w trakcie kąpieli zapach jest mało chemiczny. Jest bardzo wydajny. Na zdjęciu wyżej, jest po jednym użyciu. Do tego dochodzi jego niska cena, około 5 zł za 300 ml. Super się pieni.
Jeśli chodzi o trwałość zapachu, to bardzo szybko ulatnia się ze skóry po kąpieli, ale nie przeszkadza mi to wcale. Świetnie nadaje się do chłodnego prysznicu w gorące dni.


Miałyście okazję wypróbować ten zapach? Co o nim sądzicie?

2 komentarze:

  1. Wąchałam go i jeszcze taki jeden mi z tych nowych przypadł do gustu zapachem ale niestety w żelach isany jest jakiś składnik który mnie uczula:P a szkoda bo tracę na tym:P

    Fajny blog, obserwuję! mogę liczyć na rewanżyk!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.