Strony

21 sierpnia 2012

Kilka niekosmetycznych zdań + wygrana w rozdaniu

Dziś krótko i treściwie. Wiem, że długo nie pisałam, ale wszystko przez to, że za 4 dni mam ślub i mam jeszcze tyle do ogarnięcia, że nie mam kiedy usiąść do napisania sensownego postu. A mam kilka kosmetyków do zrecenzowania. Postaram się jutro wrzucić kosmetyczny zestaw przydatny podczas poprawek w trakcie ślubu i wesela.
Bardzo Was przepraszam za ten zastój.

Mam dla Was jeszcze jedną informację. Udało mi się wygrać w rozdaniu organizowanym przez Polskie Blogi Kosmetyczne oraz firmę VEET ciepły wosk w żelu do przetestowania :) Bardzo jestem ciekawa jego możliwości. Teraz czekam na przesyłkę i zabieram się do testów.

Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.