Strony

20 września 2012

Powrót po wakacjach i wygrana w konkursie

Witajcie po dłuższej przerwie!
Przepraszam, że nie pisałam od razu po powrocie do domu, ale nabawiłam się choróbska dzięki klimatyzacji w samolocie :( Dopiero dziś czuję się w miarę na siłach coś napisać, choć choroba nadal mnie trzyma.


Jakiś czas temu wygrałam na portalu Polskie Blogi Kosmetyczne wosk w żelu na ciepło VEET do przetestowania. Dopiero w tym tygodniu udało mi się wydrzeć paczkę z rąk poczty i tak o to wylądowała u mnie w domu.
Byłam mile zaskoczona, gdy okazało się, że dostałam dwa woski, jeden do skóry normalnej, a drugi do wrażliwej. Oprócz wosków dostałam obszerną instrukcję po polsku, gdyż woski, które otrzymałam nie są oblepione nalepkami w naszym ojczystym języku. Dla mnie to wielki plus dla firmy. Dostałam też płytę CD, ale przyznam się Wam bez bicia, że jeszcze nie sprawdzałam co tam jest ;P
Zapuszczam od kilku dni nogi (co jest bardzo trudne, ponieważ zwykle maszynkuję nogi co drugi dzień) i jutro chcę wypróbować ten do skóry wrażliwej. Później podzielę się z Wami wrażeniami ;) a póki co przedstawiam Wam delikwentów, których będę testować.


2 komentarze:

  1. gratuluję:) ja też je otrzymałam i czekam na pierwsze testowanie:) (za krótkie włoski jeszcze mem:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tych wosków :) ja się trochę boję ogólnie wosków, ale gdyby okazały się dobre to może się przekonam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.