Strony

22 października 2012

Veet, Ciepły wosk w żelu - skóra wrażliwa

Jak widać trochę więcej czasu zajęło mi ogarnięcie się z własnym życiem.. ale już jestem i zamierzam pisać częściej.
Tak jak wspominałam we wcześniejszym poście wygrałam w rozdaniu organizowanym przez Polskie Blogi Kosmetyczne ciepłe woski w żelu marki Veet, postanowiłam przetestować wosk przeznaczony do skóry wrażliwej, czyli ten niebieski.






Zanim przejdę do opinii na temat wosku, chciałam pokazać Wam co znajduję się w zestawie razem z woskiem. Uważam, że to ciekawy pomysł by wszystkie potrzebne akcesoria schować w pokrywce. Znajdziemy tam 12 pasków wielokrotnego użytku (wystarczy ciepła woda), szpatułkę ze wskaźnikiem temperatury (jeśli pojawi się X oznacza, że wosk ma za wysoką temperaturę i trzeba odczekać, aż wystygnie) oraz ulotkę z instrukcją obsługi.



Składniki:

Dla skóry suchej:
Hydrolyzed Corn Starch, Glucose, Glycerin, Phenoxyethanol, Parfum, Aqua, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 77492, CI 42090
Dla skóry wrażliwej:
Hydrolyzed Corn Starch, Glucose, Glycerin, Phenoxyethanol, Almond Oil Glycereth-8 Esters, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Parfum, Aqua, CI 42090
Dla skóry normalnej:
Hydrolyzed Corn Starch, Glucose, Glycerin, Phenoxyethanol, Parfum, Almond Oil Glycereth-8 Esters, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Aqua


Od Producenta:

Już nie musisz tracić czasu na umawianie się do kosmetyczki by Twoje nogi były seksownie gładkie i to przez 4 tygodnie! Ciepłe woski w żelu Veet to innowacyjne, przyjemne i łatwe w użyciu woski o działaniu tak skutecznym jak zabiegi w salonie kosmetycznym.
Woski w Żelu Veet mają piękny zapach, a ich przyjemna żelowa konsystencja jest delikatna dla skóry i łatwa do spłukania. Wystarczy podgrzać wosk w kuchence mikrofalowej lub ciepłej wodzie, nałożyć na skórę cienką warstwę i ją zerwać. Polecamy obejrzeć nasz krótki filmik instruktażowy.
Ciepłe Woski w Żelu dostępne są dla trzech rodzajów skóry – suchej wzbogaconej Aloesem, wrażliwej z Olejkiem Migdałowym oraz normalnej o przyjemnym zapachu Kwiatów Lotosu – wybierz swój wariant!

Co o tym sądzę?

 Jeśli trzymamy się wytycznych na instrukcji, to zastosowanie wosku jest proste. Sam wosk możemy rozpuścić na dwa sposoby: używając mikrofalówki lub podgrzewając słoik z woskiem w garnku z wodą. Ja wybrałam opcję z garnkiem, uważam, że łatwiej można kontrolować temperaturę wosku. Po podgrzaniu sprawdzamy załączoną szpatułką temperaturę wosku i jeśli pole wskaźnika jest czarne możemy rozpocząć użytkowanie. Polecam nałożyć bardzo cienką warstwę, (producent poleca mniejszą niż 1mm) i od razu nałożyć pasek, a potem zdecydowanym ruchem zerwać go, pamiętając, aby wcześniej naciągnąć skórę. 
W moim przypadku naciągnięcie skóry spowodowało  mniejszy ból - o ile depilacja woskiem może mniej boleć ;) Niestety, mimo, iż wosk jest do skóry wrażliwej, to pojawiły się u mnie czerwone plamki, które na szczęscie znikły następnego dnia.Wosk dostaje ode mnie dużego plusa za przyjemny zapach. Do tego opakowanie ma 250 ml, a po woskowaniu nóg zostało mi jeszcze go sporo, myślę, że na kilka następnych depilacji starczy :)
Ogólnie jestem zadowolona i polecam wszystkim fanką depilacji woskowej. Zdecydowanie tańsza alternatywa, niż zabieg u kosmetyczki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.