Strony

2 listopada 2012

Zestaw Berkeley Square Fig & Cherry

Całkiem niedawno wybrałam się do Galerii Malta w celu wykorzystania kuponu na mrożony jogurt ;) Gdy cel został osiągnięty swoje kroki skierowałam do TK Maxx'a, oczywiście do działu z kosmetykami. Przeglądałam sobie półeczki w poszukiwaniu czegoś ciekawego (a Mąż przeskakiwał z nogi na nogę ze zniecierpliwienia) i trafiłam na zestaw Berkeley Square w moim ulubionym zapachu figi i wiśni. Zakochałam się w tym zapachu od kiedy trafił w moje ręce balsam do ust z tej samej linii. Oczywiście chciałam dokupić inne produkty o tym zapachu, ale jak na złość wszystko "wyszło" z perfumerii. Do tego zachęciła mnie cena 34,99 zł za trzy produkty: wodę perfumowaną 30 ml, krem do rąk 125 ml i mydło z masłem shea w kostce 100g (to akurat najmniej mnie zachęciło, bo wolę mydła w płynie) zamiast 69 zł.


Oczywiście zapach oraz krem do rąk poszedł już w użytek, ale o tym w kolejnych postach ;)

Mam przygotowane dla Was kilka recenzji, ale jak na złość aparat niedomaga i nie chce robić ostrych zdjęć. Postaram się to ogarnąć po weekendzie, bo teraz wyjeżdżam do rodziców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.