Strony

15 listopada 2012

Do Glossymaniaczek!

Miałam okazję wypróbować ShinyBox i mam mieszane uczucia, bo początki nie były szałowe, a liczyłam na coś więcej od tej marki. Teraz postanowiłam wypróbować GlossyBox :) Jakoś bardziej przekonują mnie kosmetyki, które znajdują się w tych pudełkach. A ponieważ doczytałam, że można w GB również zapraszać "koleżanki", aby uzyskać dodatkowe punkty, które pozwalają na uzyskanie darmowego pudełka, postanowiłam, że zapytam się Was. Czy ktoś nie chciałby otrzymać tych dodatkowych punktów? Mi to rybka czy zapiszę się bez czy z "pośrednikiem", a dla jednej z Was jest to szansa na dodatkowe punkty :)
Tak więc czekam na zgłoszenie, jakiś link polecający, czy co tam dają w komentarzach. Kto pierwszy, ten lepszy ;)

1 komentarz:

  1. Jeśli chcesz, to dziękuję:
    http://www.glossybox.pl/referal?CI=OTg3Ng==

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.