Strony

14 listopada 2012

Mini zakupy i waniliowe cudo :)

Byłam dziś w Auchanie (jak niektórzy mówią "oszołomie") przy okazji rozmowy kwalifikacyjnej "w obejściu" tego marketu i postanowiłam nabyć odżywkę do włosów, bo Alterra już mi się kończy - Rossmanie, przybywam! :D Nie wiem dlaczego, ale odżywki Mrs. Potter's w pełnym wachlarzu mogę dostać, tylko w tym markecie. Tym razem padło na Balsam Idealna równowaga z melisą i wit. A, E, F. Powiem Wam, że zapach bardziej przypadł mi do gustu, niż aloesowy, ale zobaczę jak z działaniem. Wykorzystam go dziś jako pierwsze "O" w OMO.  A może powinnam używać go, jako drugie "O", co sądzicie?
A teraz słów kilka o przepysznie pachnącym mydle w płynie, które znalazłam w Auchan. Uwielbiam zapach wanilii, ale takiej prawdziwej, bo jak wiadomo co za dużo chemii, to nie zdrowo. Drepcząc między półkami w markecie trafiłam do działu kosmetycznego i pomyślałam, że mydło w płynie mi się kończy, więc trzeba nabyć nowe. Przeglądałam różne i wąchałam, ale jakoś nic mi nie podchodziło, aż moje oczy ujrzały Creme Lavante Vanille, nos powąchał i już wiedziałam, że mydło jest moje! Pachnie przesmacznym kremem waniliowym :) Już nie mogę się doczekać kiedy je wypróbuję.
A o to moje mini zakupy.

Niedługo planuję zrobić małe rozdanie, a może konkurs, czekam tylko, aż kurier się do mnie doczłapie ze świeżutkimi kosmetykami ;)

3 komentarze:

  1. To mydło waniliowe ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio natknęłam się na tę serię "Mrs. Potters" i przypomniały mi się czasy, gdy tego używałam - chyba kilkanaście lat temu to było... Zapomniałam już o jej istnieniu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie zapach wanili, ciekawe to mydło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.