Strony

16 listopada 2012

Waniliowy Creme Brulee do mycia

Mój ostatni zakup, czyli mydło w płynie do mycia rąk o zapachu kremu waniliowego cieszy się dużym zainteresowaniem, więc postanowiłam napisać parę słów o nim.
 Mydło znalazłam na półce w markecie Auchan i jest to produkt sygnowany ich logiem, wyprodukowany w Belgii dla Auchan. Nie jestem fanką produktów kosmetycznych dla dużych marketów, bo zwykle są podłej jakości, ale mydło skusiło mnie swoim zapachem. Nie wróżyłam jednak mu za dużych własności myjących, bo np. na mydłach w płynie z Lidla się zawiodłam, ponieważ mało się pienią.

Mydło zapakowane jest w zwykły plastikowy pojemnik z dozownikiem.  Lubię mydła z przejrzystymi opakowaniami, bo mogę wtedy kontrolować ilość zużytego produktu i zawczasu kupić nowe opakowanie. Mydło ma kolor waniliowego budyniu i tak samo pachnie, no może pachnie bardziej jak Creme brulee ;)
Jeśli chodzi o zużycie, to używałam go tylko kilka razy, może z 7 pompek, a ubyło go niewiele. Właściwości myjące są, idealnie spisuje się jako mydło. Myje, a to najważniejsze. Nie odczuwam po użyciu, żadnych dodatkowych właściwości pielęgnacyjnych, typu nawilżenie, ale mam od tego kremy, więc nie wymagam tego od mydła.
Jedna pompka starcza na umycie rąk, ilość przedstawiam na zdjęciu niżej.
Chciałam też zrobić dla Was zdjęcie opisu mydła, ale aparat coś mi nie chciał złapać ostrości :/ Ogólnie wszystko jest po francusku, a ja tego języka nie znam, więc nawet Wam nie przetłumaczę. Oczywiście na sam środek opisu ktoś mądry nalepił naklejkę z informacjami po polsku, a naklejka jest z serii "raz przylepisz, nigdy nie odpadnę!", więc wszelkie próby ściągnięcia jej spaliły na panewce.
Dla zainteresowanych przedstawiam składniki mydła:

Z ciekawszych informacji, mydło ma 300 ml pojemności i kosztowało 4,99 zł. Za taką cenę mogłam zaryzykować i nie żałuję tej decyzji, bo mydło myje i ładnie pachnie. Niestety zapach ulatnia się bardzo szybko po umyciu.

Może znacie inne zapachy mydeł z płynie z Auchan?

3 komentarze:

  1. gratulacje zostalas nominowana do liebster blog awards :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mm..wygląda ciekawie, ale nie mam Auchan

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie powąchać!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.