Strony

11 grudnia 2012

And the winner is..

Miałam dziś urwanie głowy i dopiero znalazłam chwilę by przedstawić Wam wyniki mojego rozdania :) Wybór był trudny, zadecydowały punkty, choć najbardziej zwracałam uwagę na Wasze odpowiedzi, za które serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga, bardziej Wam przypadnie do gustu. Dajcie znać co o nim sądzicie ;)

Serenitka B



Postanowiłam też wyróżnić nagrodą-niespodzianką osobę, która porównała mój wygląd bloga do sklepu internetowego (mam nadzieję, że już tak nie wygląda?) :D czyli

Paczajka


Dziękuję za cenne uwagi od Wszystkich :) a zwyciężczyniom gratuluję i czekam na Wasze dane do wysyłki.

7 komentarzy:

  1. myślałam że bede miec prezent imieninowy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) I baaardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe dziękuję :) Teraz wygląda przyjaźnie i nie tak oficjalnie jak wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) Pozdrawiam, życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej dziękuje bardzo:)
    Już skrobie maila:)
    Nowy wygląd bloga jest rewelacyjny:)Zachęca do przegladania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.