Strony

2 grudnia 2012

Balsam dodający objętości od Pani Potter

 

 Kilka postów wcześniej pisałam o tym, że nabyłam balsam do włosów Idealna równowaga Mrs. Potter z melisą i witaminami A, E i F. Stosuję go już ponad dwa tygodnie i mogę Wam co nieco o nim powiedzieć.

Zacznę od opakowania. Balsam kryje się w dużej 500 ml plastikowej butli zamykanej na klasyczną zakrętkę z klapką. Sama butla wykonana jest z miękkiego plastiku, myślę, że doskonale dozowałoby się kosmetyk, gdyby nie ten mały otworek w zakrętce. Wiem, że producenci Mrs. Potter już naprawiają ten błąd i nowe partie kosmetyków mają już odpowiednio duży otwór, co ułatwia życie użytkownikom. Niemniej jednak trochę denerwuje mnie zapowietrzanie się butelki, przez co nie mogę wydobyć balsamu :/
 Odżywka jest biała, lekko przezroczysta. Nie zostawia śliskiego filmu na dłoniach po aplikacji, co bardzo mnie cieszy, ponieważ nie muszę zostawiać odkręconego prysznica, aby opłukać po niej dłonie.

To już moja druga odżywka z tej serii. Wcześniej miałam aloesową i byłam z niej bardzo zadowolona. Melisa z limonką też mnie zachwyciła :) Balsam nosi nazwę Idealna Równowaga i jest przeznaczony do włosów przetłuszczających się przy skórze i suchych na końcach. Jak dla mnie strzał w 10! Już po pierwszym użyciu zauważyłam efekty. Włosy stały się błyszczące,  a co najbardziej zaskakujące uniosły się przy nasadzie dodając objętości - normalnie efekt push up ;)

Dla zainteresowanych podaję składniki.
Co myślicie o odżywkach Pani Potter, macie jakąś ulubioną?

2 komentarze:

  1. znam to odżywkę , fajnie nawilża końce , ja mam na włosach ombre wiec była dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ją przyniosłam do domu i szukałam o niej jakiegoś info ;) Miałam tą z glinko biloba, potem aloes i obiema byłam zachwycona. Jak piszesz, że ta też jest genialna to myślę, że znalazłam swoje KWC jeśli chodzi o odzywki do włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.