Strony

10 grudnia 2012

Kominek ceramiczny + przypomnienie o rozdaniu

Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale miałam problem z bloggerem :/ nie mogłam wpisać nic w pole postu, okazało się, że coś mi się źle skonfigurowało w komputerze (ale kiedy, jak i dlaczego, to nie wiem) i dopiero solidne czyszczenie pomogło.

Wracam już do Was, dziś z notką nie kosmetyczną.
Chciałam Wam pokazać mój nowy nabytek, a jest nim kominek ceramiczny. Nabyłam go w Naturze za 9,99 zł. Chodził za mną takowy wymysł, gdyż ostatni jaki miałam został w domu u rodziców, a zapachy z niego mile umilają zimne wieczory.
Zestaw jaki wybrałam to ceramiczny kominek z olejkiem czekoladowo-waniliowym 3 ml (moje ulubione zapachy ;)), do zestawu dołączony był również jeden wkład typ tealight (bezzapachowy).
Kominek wykonany jest dobrze, nie ma żadnych ubytków w kolorze, jest tylko jeden minus - kominek jest maleńki, ma małą "miseczkę" na olejki przez co trzeba dość często go uzupełniać. Po za tym spisuje się doskonale :)
Trochę żałuję, że jednak nie zainwestowałam w większy, ponieważ wosku zapachowego mieści tylko 9 gram (a woski od Yankee Candle mają 22 gramy) i jeśli chcecie go do tego używać, to musicie sobie go po porcjować. Z braku dedykowanych wosków zrobiłam własny z dużego tealighta Ikeaowego, a dokładnie z 1/4 tej świeczki. W domu unosił się cudowny zapch lodów waniliowych identyczny, jak przy spalaniu świeczki w szkle z Ikei.
Wstyd się przyznać, ale zapomniałam, że olejki rozcieńcza się w wodzie i wczoraj odparowałam całą załączoną buteleczkę :D pewnie gdybym przeczytała instrukcję obsługi, ten wspaniały zapach czekolady z wanilią unosiłby się w domu kilka wieczorów - cóż moja wina.

Jeśli zatem szukacie małego kominka, bo nie wiecie czy będziecie z niego korzystać, albo chcecie komuś zrobić mały prezent, to ten zestawik jest idealny :) Oprócz czekolady z wanilią, był zestaw owoce leśne i zielona herbata.
Pozostałe rzeczy nabyte w tej drogerii są już oczywiście kosmetyczne :) Załapałam się na przeceniony lakier Essence z limitki Twilight - breaking dawn part 2 w kolorze nr 02 - Alice had a vision - again za 6,99 zł oraz mój ulubiony bezacetonowy zmywacz do paznokci Sensique o zapachu truskawki za 2,49 zł.


Na koniec chciałam Wam przypomnieć o moim rozdaniu, które trwa do dnia dzisiejszego do godziny 23:59.
*klik*

3 komentarze:

  1. Fantastyczny jest ten lakier. Nie pałam może wielką miłością do Sagi, ale jego chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym taki olejek czekoladowo-waniliowy, na pewno pięknie pachnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki kominek muszę ruszyć swoje cztery litery i zakupić do niego olejki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.