Strony

12 grudnia 2012

Kołtuny idźcie precz!

Pisałam dziś na moim fejsbuku, że dotarła do mnie rzecz, która sprawia, że nie ma mowy o plątaniu się włosów :) Jest to znana wszem i wobec szczotka Tangle Teezer!
Moje włosy doszły już do takiego stanu, że mimo cudów, które nad nimi czynię, plączą się nieustannie. Tym sposobem przy każdym czesaniu wyrywam sobie mnóstwo włosów :( Nie pomogła zmiana szczotki na płaską, nie pomógł też grzebień. Włosy myję już od jakiś 2 miesięcy OMO, używając oczywiście produktów do bardzo zniszczonych włosów. Choć w tej chwili moje włosy to misz-masz, przy głowie przetłuszczające na końcach suche na wiór. Przed świętami chcę zafarbować je na zbliżony kolor do moich naturalnych i zostawić je w spokoju na kilka miesięcy. Może wrócę do naturalnego koloru, bo ostatnio za nim zatęskniłam ;)
Ponieważ sytuacja kilka 2 tygodnie temu nabrała dramatyzmu - włosy wypadają mi tonami, nawet, gdy ich nie czeszę ;( postanowiłam zawierzyć dobrym opinią blogerek na temat szczotki TT i również nabyć.
Wybrałam kolor pomarańczowy. Na zdjęciu był bardziej spokojny, niż w rzeczywistości. Przy świetle dziennym razi po oczach, ale mnie osobiście przypadł ten kolor do gustu.
Jak świat szeroki, chyba każdy już o Tangle Teezer słyszał. Mogę tylko wspomnieć, że szczotka rozczesuje każdy rodzaj włosa, bez względu na to czy nasze włosy w danej chwili są suche, mokre lub poplątane. Jak tylko wyjęłam ją z pudełka od razu przetestowałam i faktycznie moje włosy zostały rozczesane łącznie z kołtunami, które rano wprawiły mnie o ból głowy.


Dołączam do grona zadowolonych użytkowniczek TT i zachęcam do nabycia :) A, i dodam jeszcze, że za moją szczotkę z przesyłką zapłaciłam 41,90zł (kupiłam na allegro).

4 komentarze:

  1. zastanawiam się czy nie kupić tego rozchwalanego TT :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam cały czas i nadal szczerze polecam :) Można nim wykonać przyjemny masaż głowy.

      Usuń
  2. Hej :) zostałaś u mnie otagowana. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam i też wersję Elite:) Naprawdę jest niesamowita, nie żałuję ani jednej złotówki, którą za nią zapłaciłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.