Strony

8 marca 2013

Jak pozbyć się henny z włosów?

Niniejszy post przeznaczony jest dla osób chcących postawić wszystko na jedną kartę i pozbyć się henny z włosów raz na zawsze, mając przy tym świadomość, że mogą przy tym okaleczyć swoje włosy.

 Z góry chcę zaznaczyć, że niżej opisany sposób jest skuteczny na moich włosach, nie zagwarantuje, że sprawdzi się u każdego. Osoby podchodzące do tej metody muszą być świadome, że mogą wyniknąć małe lub większe komplikacje z kolorem (tak jak u mnie, ale o tym niżej), włosy mogą się spalić doszczętnie lub możecie mieć szczęście i nic się nie stanie (dużo zależy od kondycji włosów przed hennowaniem). Tytułem wstępu przejdę do meritum sprawy.

We wcześniejszym poście pisałam Wam o mojej włosowej tragedii, która zakończyła się dwukrotnym hennowaniem i walką o wypłukanie henny naparem rumiankowym. Napar spłukał najciemniejszy kolor, jednak dla mnie to było nie wystarczające, dlatego wczoraj nabyłam rozjaśniacz i postanowiłam wyzbyć się tej ciemnoty z moich włosów, aby znów cieszyć się moim ulubionym rudym kolorem. Ponieważ moje włosy przez nieudane ombre były rozjaśniane kilka miesięcy temu, to od połowy są słabsze i tym razem rozjaśniacz je zabił na zielono :/ Winą muszę obarczyć hennę, ponieważ wcześniej zdarzało mi się rozjaśniać włosy, na to nałożyć za ciemny kolor i znów rozjaśniać (i to w przeciągu kilku dni) i nigdy efektem tego nie były zielone włosy.
No cóż, co się stało, to się nie odstanie, jednak podzielę się z Wami efektem mojego rozjaśniania.

Użyłam do tego farby Palette Deluxe nr UIL, ultraintensywny rozjaśniacz (5 do 7 tonów).


Zdjęcie robione przy świetle dziennym, bez lampy, włosy suche.

zielonkawe pasma
aparat trochę przekłamał kolor, w rzeczywistości bardziej rude u góry i zielone na końcach


 Dla porównania moje włosy przed i po rozjaśnianiu.



Mimo niezbyt ciekawych efektów ubocznych w postaci zielonych włosów, jestem zadowolona, że udało mi się pozbyć henny z włosów. W kolejnym poście pokażę Wam efekt po pierwszym farbowaniu. Piszę po pierwszym, ponieważ już wiem, że będę musiała nałożyć jeszcze jedną farbę, ale o tym przeczytacie tutaj (jutro).

2 komentarze:

  1. a jak, ladnie wyszlo ! :) blondynki góra, nie no kazda kobieta jest piekna i wyjatkowa bez wzgledu na kolorek wlosków :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

.: Świat na moim blogu od 11.12.2012 :.